Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
2024 #média #strategie #kreativita #produkce
Agentura zajistila kompletní strategii nové identity OZP od úvodní ideje, kreativity, zajištění natáčení až po plánování médií.
Zaznamenat ji Češi mohli v:
- rádiu
- tisku
- na CLV
- internetu a sociálních sítích
- kině a LED TV
Oborovou zdravotní pojišťovnu jsme představili jako neviditelnou klidnou sílu a jistotu, které záleží na zdraví jejích klientů. Spolehlivého parťáka, jehož sice po většinu roku nepotřebujete, ale který vám pomůže, kdykoli ta potřeba nastane. Tuto prioritu jsme vyjádřili hlavním claimem „Péče o to nejcennější, co máme“.
Záměrem bylo primárně vyvolávat emoce, které jsou s tématem zdraví propojené, a vybudovat vztah klientů s OZP na hlubších základech spočívající v péči o jejich zdraví.
Právě zdůraznění ochrany zdraví a jeho důležitosti je stěžejní myšlenkou konceptu, který se od dlouhodobě užívané humorné tonality z předchozí komunikační strategie posunul více k emocím spojeným s péčí o své blízké a o jejich zdraví. Z dřívějšího „Jsme tady a hlavně nás nepřehlédněte“ se tak stalo klidné sdělení „Jsme tu pro vás a můžete se na nás spolehnout“. Místo hraných scének je kladen důraz na autenticitu a přirozenost představovanou reálnými lidmi v reálných situacích.