Remmark dokončil práce na nové identitě OZP

 

Slavnostní dotočná uspořádaná v pražském podniku Stereo symbolicky zakončila přípravu nové identity Oborové zdravotní pojišťovny (207). Komplexní celorepublikovou kampaň v čele s televizním spotem zaznamenají diváci v médiích už v polovině srpna.
 

Herci, kameramani, zvukaři, režisér a další členové štábu, který reklamní spoty natáčel, se spolu se zástupci nejvyššího vedení OZP zúčastnili dotočné uspořádané symbolicky 20.7. od 20.07 agenturou Remmark. Hlavním motivem slavnostního večera bylo předávání fiktivních filmových cen „Zlatý Filaja“.

„Primárně jsme chtěli zorganizovat zábavný program pro našeho klienta. Z reakcí přítomných si troufáme říct, že se nám to podařilo. Zároveň jsme však takto symbolicky chtěli vyjádřit velký respekt a poděkování jednotlivým složkám štábu za jejich profesionální práci.

 
A v neposlední řadě i jako praktickou ukázku, kolik mistrů svého oboru a kumštu je potřeba k natočení spotu trvajícího 40 vteřin,“ uvedl Strategic Account Director agentury Remmark David Palivec.
 
Novou identitu představí pojišťovna v srpnu. „Na Čechy se nová tvář OZP pohrne doslova ze všech kanálů. Stěžejní je televizní reklamní spot, který se mimořádně povedl. Je velmi emocionálně silný. Diváci se mají nač těšit. Zaznamenáte nás však také v rádiu, tisku, na digitálních CLV, internetu a sociálních sítích, ale třeba i jako reklamu v kině nebo na LED TV po celé republice,“vypočítává David.
 
Agentura Remmark spolupracuje s Oborovou zdravotní pojišťovnu dlouhodobě. V zakázce nové identity svému klientovi zajistila kompletní strategii od úvodní ideje, kreativy, zajištění natáčení až po nákup médií.