Slide

 

Oborová zdravotní pojišťovna (OZP) 

2024  #média #strategie #kreativita #produkce

Agentura zajistila kompletní strategii nové identity OZP od úvodní ideje, kreativity, zajištění natáčení až po plánování médií.
Zaznamenat ji Češi mohli v:

  •  rádiu
  •  tisku 
  •  na CLV
  •  internetu a sociálních sítích
  •  kině a LED TV
6,6%
Nárůst spontánní znalosti jména OZP během kampaně od poloviny srpna do konce září 2023. Jedná se o nejlepší číslo ze všech zdravotních pojišťoven.
4,8%
Nárůst znalosti s podporou jména OZP během kampaně od poloviny srpna do konce září 2023. Jedná se o nejlepší číslo ze všech zdravotních pojišťoven.
15,4%
Nejvyšší zaznamenání reklamy mezi zdravotními pojišťovnami, které byly od poloviny srpna do konce září 2023 v mediálním prostoru.

Identita

Graficky tyto hodnoty vyjadřovala „pečující“ fialová aura, která značí dostupnost zdravotních služeb. Fialová záře uklidňuje svojí měkkostí.
Obecně jsme opustili sytě fialové plochy. V nové identitě OZP převažuje bílá značící zdraví
a spolehlivost. Oranžová linka
pak vyjadřuje sebejistotu.

 

Oborovou zdravotní pojišťovnu jsme představili jako neviditelnou klidnou sílu a jistotu, které záleží na zdraví jejích klientů. Spolehlivého parťáka, jehož sice po většinu roku nepotřebujete, ale který vám pomůže, kdykoli ta potřeba nastane. Tuto prioritu jsme vyjádřili hlavním claimem „Péče o to nejcennější, co máme“.

Záměrem bylo primárně vyvolávat emoce, které jsou s tématem zdraví propojené, a vybudovat vztah klientů s OZP na hlubších základech spočívající v péči o jejich zdraví.

Právě zdůraznění ochrany zdraví a jeho důležitosti je stěžejní myšlenkou konceptu, který se od dlouhodobě užívané humorné tonality z předchozí komunikační strategie posunul více k emocím spojeným s péčí o své blízké a o jejich zdraví. Z dřívějšího „Jsme tady a hlavně nás nepřehlédněte“ se tak stalo klidné sdělení „Jsme tu pro vás a můžete se na nás spolehnout“. Místo hraných scének je kladen důraz na autenticitu a přirozenost představovanou reálnými lidmi v reálných situacích.