Podzim 2021 ve znamení
Kvalitních potravin
2021 #média
V Česku existuje díky Státnímu zemědělskému intervenčnímu fondu hned několik značek kvality potravin. Nicméně ne každý o nich ví, a ne každý se v nich vyzná. Proto vznikla z iniciativy SZIF marketingová kampaň, která si dala za cíl tuto situaci napravit. My v Remmarku jsme měli na starosti zajištění mediálního prostoru v rámci onlinu a printu tak, abychom kampaní zasáhli co nejširší skupinu společnosti.
Velmi nám v tom pomohlo spojení kampaně se soutěží o nová auta a spoustu dalších zajímavých cen. Protože možnost vyhrát, a ještě k tomu ve spojení se stále populárnějším tématem kvalitních potravin, se propaguje hned lépe.
V rámci zakázky jsme připravili mediální plán, nakoupili mediální prostor, předali do médií reklamní formáty a vypracovali závěrečné vyhodnocení efektivity kampaně.