Slide Nápis Nakupujte srdcem logo regionální potravina dodávka na obrázku srdce složeném z potravin

Regionální potraviny
na čtyřech kolech
2020 až 2022 #média #produkce

Česko v posledních letech zažilo doslova boom farmářských trhů, který bezpochyby souvisí s rostoucí poptávkou po kvalitních lokálních potravinách. Zákazník však namísto dojíždění do prodejen výrobců preferuje možnost nákupu nedaleko svého bydliště nebo zaměstnání.

Právě tohoto trendu jsme využili v projektu s názvem Pojízdná prodejna Regionálních potravin. Zákazník si má možnost pořídit potraviny s certifikací Regionální potravina, kterou uděluje Státní zemědělský fond. Toto ocenění představuje záruku kvality a lokálního původu.

V rámci čtyř kampaní v letech 2020 až 2022 navštívili naše promotýmy během 100 prodejních dnů se svými pojízdnými prodejnami 119 lokalit v Čechách i na Moravě. Akce měla velký úspěch, v průběhu finální kampaně v roce 2022 jsme spolupracovali se 71 regionálními výrobci, přičemž v nabídce pojízdné prodejny bylo 96 druhů regionálních potravin. V rámci těchto kampaní jsme měli na starosti kompletní produkci včetně logistiky zásobování prodejen, komunikace s regionálními výrobci, jednání s místními samosprávami a organizátory farmářských trhů či vyřízení potřebných povolení. Pro klienta jsme navíc zrealizovali webovou i mobilní aplikaci.

dodávka s potiskem regionální potraviny

icon

100

prodejních dnů

icon

71

zapojených regionálních výrobců

icon

96

druhů regionálních potravin

icon

60

navštívených měst a obcí

 
Důležitou součástí bylo zajištění propagace jednotlivých prodejních akcí. K tomu jsme vzhledem k charakteru projektu využívali zejména lokální cesty v podobě obecního rozhlasu, plakátovacích ploch, regionálních mutací Deníku či regionálních rozhlasových stanic. Část aktivit směřovala také do oblasti cílené propagace na sociálních sítích a roznosu letáků, který byl však vlivem covidových opatření v roce 2020 omezen pouze na nejbližší okolí prodejen.

reklamní stojan regionální potraviny

Mobilní aplikace

Aplikace je rozdělená do pěti sekcí. Uživatel v ní tak může nalézt nejbližší místo prodeje regionálních potravin od jeho domova, kompletní soupis s detaily jednotlivých výrobků, seznam všech výrobců a kalendář akcí, kde se je možné s regionální potravinou setkat.

Web

Na homepage nalezne návštěvník seznam oceněných potravin, soupis výrobců, kalendář tematických akcí, recepty, tipy na výlet a aktuality. Samostatná kapitola pro výrobce obsahuje přehledný návod, jak se o značku „Regionální potravina“ ucházet včetně všech potřebných dokumentů a seznamu krajských koordinátorů.