Slide

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP)
2024 #média 

Hlavním cílem kampaně VZP bylo zdůraznit význam preventivní péče, která prospívá zdraví společnosti i ekonomice. Je zkrátka výhodnější podporovat klienty v péči o zdraví než léčit následný zdravotní problém. Bohužel na preventivní prohlídky v doporučené frekvenci chodí pouze 32 % Čechů.

Kampaň upozornila na vysoké náklady následné péče, které zatěžují zdravotní systém, a nabídla prevenci jako levnější a efektivnější řešení. Klienti byli motivováni k registraci do aplikace Moje VZP, kde získali informace o nákladech na lékařské výkony a důležitosti prevence. Cílem bylo 100 000 nových registrací a 1 500 000 přístupů za tři měsíce. Cíl byla klientela ve věku 25-49 let, která tvoří 42 % klientské báze. Tato cílová skupina byla mimo jiné oslovena platformou Systemshop.cz na principu populárních e-shopů, kde mohli lidé zjistit skutečné náklady na zdravotní péči.

ikona oranžový list papíru s popisem a dna

77 853 209
počet shlédnutí TV spotu dospělou populací

ikona oranžový list papíru s popisem a dna

46 M+
počet impresí, co zaznamenala online kampaň

ikona oranžový list papíru s popisem a dna

56 M+
počet zaznamenání rozhlasového spotu dospělou populací

ikona oranžový list papíru s popisem a dna

18 594 828
Počet kontaktů s inzercí u tiskové kampaně

Leden – březen

 

V rámci mediální strategie bylo vyčleněno 20 % rozpočtu pro online kanály display, video, social – Facebook, Instagram, což zajistilo významný podíl při komunikaci s cílovou skupinou. Kampaň využívala kombinaci sociálních sítí a display reklamy, zasáhla 5 425 775 unikátních cookies
s průměrnou frekvencí 8.52 a vygenerovala 222 041 prokliků na web Systemshop.cz. V sociálních sítích bylo nasbíráno 1 632 209 zobrazení
s průměrnou CTR 1.76 %.

Počet registrací vzrostl z 87 455 na

166 048

Počet aktivních účtů

vzrostl o 16 %

Aplikace dosáhla v cílové skupině 25-49 let.

35 % penetrace

Bylo zaznamenáno 2 808 098 přístupů do aplikace

meziroční nárůst o 8712 %