Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP)
2024 #média
Hlavním cílem kampaně VZP bylo zdůraznit význam preventivní péče, která prospívá zdraví společnosti i ekonomice. Je zkrátka výhodnější podporovat klienty v péči o zdraví než léčit následný zdravotní problém. Bohužel na preventivní prohlídky v doporučené frekvenci chodí pouze 32 % Čechů.
Kampaň upozornila na vysoké náklady následné péče, které zatěžují zdravotní systém, a nabídla prevenci jako levnější a efektivnější řešení. Klienti byli motivováni k registraci do aplikace Moje VZP, kde získali informace o nákladech na lékařské výkony a důležitosti prevence. Cílem bylo 100 000 nových registrací a 1 500 000 přístupů za tři měsíce. Cíl byla klientela ve věku 25-49 let, která tvoří 42 % klientské báze. Tato cílová skupina byla mimo jiné oslovena platformou Systemshop.cz na principu populárních e-shopů, kde mohli lidé zjistit skutečné náklady na zdravotní péči.