V Remmarku za pomoci kvantifikovaných metod, vlastní kreativity a dlouholetých zkušeností v oboru umíme takovou strategii i uvést v život, což je přístup, ve kterém celkově vidíme budoucnost marketingu. Proto jsme rozjeli i vlastní inkubátor. Propojujeme kreativní lidi, jako jsou copywriteři, grafici a designeři, se stratégy a datovými analytiky. Ti mohou pro svou práci využívat databanku, která obsahuje jak veřejně dostupné datové sady, tak i ty komerční. To nikde jinde v Česku nenajdete.
Na jaké projekty se v Remmarku zaměřujete?
U nás nevnímáme reklamu jen jako nástroj konzumu. Cílem marketingu nemusí být nutně jen něco prodat. Je zde také obrovský prostor pro osvětu a posouvání společnosti. A právě tahle práce nás baví nejvíc. Proto se vedle komerčních aktivit zaměřujeme na projekty s přidanou hodnotou. Společenská odpovědnost, ochrana životního prostředí, zdravotnictví, kvalita potravin… Nebojíme se ale ani nových výzev a v rámci marketingové podpory pomáháme nadějným startupům v jejich rozjezdu a etablování se na trhu.